Zpět

Nejčastější dotazy našich zakaznic.

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout na jednom z více než 670 výdejních míst Zásilkovna.cz po celé České Republice.

Služba je ZDARMA.

14 dní na vrácení zboží

Objednané zboží můžete kdykoliv do 14 dnů vrátit a my Vám vrátíme peníze.

Už jsem objednala, ale chci jiný model.

Stačí když zásilku nevyzvednete do 14 dnu, Zásilkovna nám ji pošle zpět a vy si můžete objednat jiný model.

Kde se obuv dodávaná Leons.cz vyrábí?

Obuv se manuálně vyrábí v Srbsku, v technologické spolupráci s italskými podiatry

Jak dlouho trvá doručení zásilky při objednávce přes internet?

Běžně trvá doručení zásilky 2-3 dny. Objednávky podané mimo pracovní dny (sobota, neděle, svátky) jsou odesílány první pracovní den následující po dni podání objednávky.

Co se stane, pokud si zásilku z pošty nevyzvednu?

Pokud si do daného data nevyzvednete Váš balík na uvedené poště, bude Vaše zásilka odeslána zpět do skladu společnosti Leons.

Jak mohu reklamovat zboží zakoupené přes internet?

Jednoduše zavolejte na +420 603 282 000 nebo napište na e-mail info@leons.cz

Z jakých materiálů se obuv vyrábí?

Podrážka se vyrábí z pevné pěny, která tlumí nárazy a hrboly, samotná stélka se vyrábí z paměťového gelu. Ostatní části (překrytí stélky, pásky...) jsou vyráběny z přírodní kůže, ta je u některých modelů zpracována do hladka.

Co dělat, když je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží. Nákup přes internet je tak pro vás opět o krok bezpečnější.

Jak a kde za zboží zaplatím?

Záleží na tom, jaký způsob platby jste si vybrali. Pokud převodem na účet, zašleme Vám podklady k platbě bankou. Zboží Vám zašleme okamžitě po připsání platby na náš účet.

Pokud jste si vybrali možnost platby v hotovosti na výdejním místě, mějte prosím při převzetí zboží připravenu vždy hotovost. Na výdejních místech není možné platit kartou.

Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji Zásilkovně. Následně obdržíte e-mail od Zásilkovny, že byla zásilka vložena do online systému.

V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.

Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla - to znamená, že zboží může vyzvednou kdokoli, koho na Zásilkovnu vyšlete.

Pokud chcete vědět, kde si můžete svou zásilku vyzvednout navštivte následující stránku.

Stále si nevíte rady? Jsme tu pro Vás!

Zavolejte nám na telefon: +420 603 282 200 (Pracovní dny 7:00–17:00), nebo nám napište na mail: info@leons.cz