Zpět

Výměna zboží

Pokud by vám obuv nepadla, tak tohle je jednoduchý návod, jak rychle obuv výměníte.

Pokud chcete obuv vyměnit nejprve si prohlédněte nabídku našeho e-shopu Leons.cz či Leons.sk, zkontrolujte si dostupnost vámi vybrané obuvi a vyberte si pobočku Zásilkovny. Následně zavolejte na náš telefon +420 603 282 200 a my vám se vším poradíme. Výměnu obuvi provádíme na za poplatek 100 Kč přes pobočky Zásilkovny. Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete  ZDE. 

Jako první zasíláme my obuv na výměnu na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny. Zásilkovna vás bude prostřednictvím e-mailu a SMS informovat o datu doručení vyměněného zboží. Na přední stranu balíku nalepíme obálku, do níž vložíme samolepící štítek pro vrácení zboží (je na něm napsáno “Reklamační asistent”). Štítek vyjmete z obálky a nalepíte na zpětnou zásilku. Zpětnou zásilku není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli. Vrácenou obuv prosím před odesláním a nalepením štítku zabalte (stačí i do starého papíru či igelitové tašky).

Na balík nemusíte nic dalšího psát, všechny potřebné údaje jsou uvedeny na štítku.

Tato služba je je zpoplatněna 100 Kč, které zaplatíte dobírkou při vyzvednutí balíku. Tuto službu nelze využít v případě odstoupení od smlouvy.

Reklamační asistent je možné využít také v případě reklamace zboží, a to bez ohledu na to, jaký dopravce byl v objednávce zvolen. Je však nutné nás před odesláním reklamovaného zboží informovat, abychom Vám zaslali štítek Reklamační asistent. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny. Tato služba je na naše náklady.

  1. prohlédněte si naší nabídku a najděte obuv, která se vám líbí

  2. volejte na tel, poradíme Vám jestli vám padnou a vybereme společně pobočku Zásilkovny

  3. jako první zasíláme Vámi vybranou obuv na výměnu + štítek rek. asistent

  4. zásilkovna vás bude kontaktovat,

  5. obuv, kterou nám budete vracet, zabalte jako balíček, poté navrch nalepíte štítek, který Vám zašleme a podáte v jakékoliv pobočce Zásilkovny